8 månader med min älskling

Fredag 3 februari

 Tåget kom fram 17.19  i lilla staden lagom Avesta, från hemresan
från västerås. Som ni vet så åkte ju jag o Simon till västerås
igår.
Kan berätta lite om vad vi gjorde och så ;)

När vi kom fram i västerås igår, så gick vi raka vägen mot
 McDonald's hihi. Sen så bestämde vi oss för att gå
på bio så vi fick skynda oss rätt mycket eller nja sådär haha.
Så vi gick på EN GÅNG I PHUKET, den var bra tyckte
jag iallafall :D 
 Sen kom pappa och hämtade oss. När vi
va hos pappa kollade vi på Freddy krueger, fast
vi kollade inte på hela för vi var för trötta. Vi
gick och la oss kl 11.

Lördag 4 februari


Vi vaknade ungefär klockan 9 skulle jag tro. Finns
inte så mycket att skriva om morgonen, var en helt vanlig morgon.

Haha en sak måste jag berätta om morgonen, att
jag och Simon gick in till Lucas min 3 åriga bror ;)
Först var Lucas lite blyg för Simon sen släppte blygheten.
Så ville han leka med Simon, typ dem lekte kull och
nerfkrig och så haha så gulligt.
När vi skulle åka ner på stan sen så vart
ju Lucas ledsen eftersom han ville fortsätta leka med oss.
 
Gick på stan sen och så, fick med
mig lite saker hem :)

* Linne
* Shorts
* 2 skor

Träffade min farmor gjorde vi också
riktigt trevligt ;)

När man kommer hem sen hade mamma
gjort tacos bara till mig värsta gulligt, för dem hade typ ätit
för länge sen ock så :D

Älskar dig Simon♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0