header och så kommer sen :)

Hade tänkt att jag ska börja blogga igen, fast då hade jag tänkt
börja här istället. För min andra blogg är kaos.

Har precis tränat, var ju jätte länge sen jag tränade sist. Men ska börja
igen hade jag tänkt. Så har jag ju godis förbud på det, det blir bra det (Y).
Fast jag får jag knappt äta nånting. får inte äta:

* Godis
* Dricka
* Glass
* chips ( fast jag vet inte riktigt tror jag ska inte få äta det)
* Festis
* Maränger
* oboy


Så ja det är lite svårt, men frukt och grönsaker naturgodis popcorn och så
är ju också rätt så gott ;)
Mina planer får vi se hur det blir, har sagt med en men aa får väl
se pga, skit i det vi får se hur det blir som sagt :)))

ska duscha ses



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0