Disco in the car

Super dag (y'
 
Idag efter skolan så skulle jag t bussen så missade jag alla
3 bussarna som går mot karlbo så mamma fick hämta
mig. SEn drog vi hem och käkade sen
till kopparhallen. För ABHF hade avslutning så då drog vi dit,
sen ringde Hannah och ville att jag skulle
till Q så drog dit.
Så var där 1-2 timmar nånting sånt :D
Sen när mamma kommer och hämtar upp mig
drog vi till ICA :)
Va så kul skulle  handla hundmat
eftersom vi har ett fettoberg Jack som äter hur
mycket som helst :D Så vare typ
att man fick ta en hundmat skål om
köpte en speciell hundmatmat. Så sa jag
men vi har inte köpt den maten för att man
ska få en matskål?
Jo, jag tycker vi ska få den för vi har ju köpt en så
stor mat.
Sen hade vi Disco i bilen :DDDDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0