Iphone 4 S


Heeej :)

Idag efter skolan drog jag ner på stan med min kompis
Sabina. Så gick vi o åt på cityburger, haha är
stamkund där ;)
Sen gick vi och kikade lite på stan  och lite
sååå. Sen bestämde vi oss för
att sola solarium, för första gången :P
Så var man ju tvungen  att ha och
betala med småpengar  så vi fick gå runt
till massa affärer och fråga om vi  fick växla
och tillslut hittade vi. ICA♥
Så solade vi i typ 10 minuter, eftersom
att man inte ska sola för länge första
gången. Och självklart ska mina
fräknar komma tbx. Sen drog vi till kopparhallen
och fick sällskap av Steinholtz. Så nu
är jag hemma forever alone :D Nejdå men
aa
pussss






SEXY♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0